veelgestelde vragen...


1. Ik wil het wel eens uitproberen. Kan ik ook een proefabonnement afnemen op BUURT-OKÉ?

Natuurlijk is dat mogelijk. Na betaling van € 25,- per huishouden (lokatie Enschede) neemt u een proefabonnement van een jaar. U ontvangt een bevestingsbrief via de e-mail met daarin uw persoonlijk klantnummer. Met dit klantnummer kunt u een jaar lang de thuis ondersteunende diensten inhuren bij de aangesloten bedrijven van BUURT-OKÉ. U geniet dus u een jaar lang van de voordelen en kortingen via het abonnement op  BUURT-OKÉ.. Klik hier >> voor meer informatie.

2. Stopt het (proef)abonnement automatisch na 1 jaar?

Ja, het abonnement stopt automatisch op 31 december 2018.

3. Kunnen mijn buren mijn klantnummer gebruiken?

Een klantnummer heeft betrekking op het huishouden van het betreffende adres. Uiteraard kunt u uw buurman wel een CadeauBon geven, een proefabonnement op BUURT-OKÉ.

4. Is BUURT-OKÉ alleen actief in Enschede?

Ja, op dit moment zijn wij alleen actief in Enschede, maar wij hebben de ambitie om uit te brfeiden naar meerdere gemeenten in Nederland.

5. Wat biedt BUURT-OKE aan?

Wij werken met lokale bedrijven die diensten in en rondom huis aanbieden. Wij selecteren deze partnerbedrijven op prijs, kwaliteit en betrouwbaarheid. Momenteel bieden 10 verschillende diensten aan. Heeft u behoefte aan andere diensten, dan horen we dat natuurlijk graag. 

6. Ik heb een vraag. Hoe kan ik BUURT-OKÉ bereiken?

U kunt ons tijdens kantooruren telefonisch bereiken op 06 462 609 05 of mailen naar info@buurt-oke.nl.